4 December

Go kväll!


Jag ser att det finns delade meningar om mitt musikval här på bloggen, ska vi göra så att vi sköter oss själva och skiter i andra? Haha Eller va säger du Kråk?

Ne skämt o sido, här kommer en annan låt så får vi se va ni tycker om den!



Det är så logiskt, alla fattar utom du

du har inte en aning, du har inte en aning, aning

Att jag tänker på dig precis just nu



Jag fattar ingenting

Jag e fylld av begär, varje dag det tär

Helt förblindad av mig själv och min egen karriär

Jag dricker för mycket, men det förnekar jag

Om du frågar mig om sanningen så tvekar jag


Brukar skylla på trycket men jag krökar för mycket

Försöker mörka mitt sätt men det blir ofta fel

Du kanske känner igen mitt problem

Det är då jag hatar mig själv, för jag e patetisk


Det är så logiskt, alla fattar utom du

Du har inte en aning, du har inte en aning, aning



Jag kommer springa in i väggen o ba ramla itu

Innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag bränt


Jag vet knappt va som e bra med mig

Varför du kämpar på o ba vill va med mig

För jag träffar min familj för lite o när jag ser dom så jobbar jag konstant o ägnar knappast tid med dom

Jag tänker mest på pengar o mina framsteg

Men sanningen bakom ridån är nåt jag ibland ser

Det är då jag hatar mig själv, för jag e patetisk

De är som o leva i hell, fan vad jag e dekis


Det är så logiskt, alla fattar utom du

Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu


För jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt

Grubblar över saker som jag nog aldrig förstått


Jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt

Lovar o inte håller, det som driver mig finns där

Jag gillar dom som delar mitt synsätt o flyger i min sfärd

Kanske tappat det helt, spelat för många spel

Målat in mig i ett hörn, fått en törn

Det är då jag hatar mig själv, å kommer på det

För jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med*

  

Den sista meningen stämmer in till 100% på mig kan man säga.

Annars idag har jag mest jobbat slutade nyss ska käka en macka och sen slagga hade jag tänkt.

I morgon väntar 12 nya timmar på världens bästa maxibutik.


Just de idag ringde mina kära föräldrar, dem sa att dem hade det jättebra, dem hade sett Elefanter och Giraffer och grejer sen va det mellan 30 och 35 grader varmt. Och dem hade privatpool där dem bodde. Men inget går upp mot den svenska vintern, undra om det ens har varit ljust idag?  

  

Mvh eran alldeles egna Markus Odin Johansson

  


Kommentarer
Postat av: Kråk

jaha... emo macke.... det trodde ja inte om dig

2008-12-06 @ 12:52:41
Postat av: ...

jocke, 4år, studerar fascinerad sina testiklar där han sitter i badkaret. Till slut lyfter han blicken mot sin mor och frågar: Mamma, är det där min hjärna? Inte än, min älskling, svarar hon. Inte än ...

2008-12-06 @ 22:27:01
Postat av: Matilda

Mycket bra låt!

2008-12-09 @ 10:26:18
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Ibra

Tjena Macke, hur är läget i juleruschen. Ska du vara i småland under jul. Tänkte vi kunde träffas på en kall julmust någon dag där omkring annars. Hare fint

2008-12-09 @ 12:56:43
Postat av: Macke

De låter som en plan Ibra.. men jag kommer förmodligen har jävligt mycket o göra men inget är ju omöjligt! Men vi kan ju höras!

2008-12-10 @ 14:49:59
URL: http://markusodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0