29 December

Heeeej


Jaha då var ännu en arbetsdag till ända. Kom precis hem o sitter i min så kallade lägenhet.. den har förfallit lite kan man säga. Jag måste verkligen ta tag i det helst nu men orkar man de efter man har jobbat 12 timmar?

Det är nu man skulle ha en förstående flickvän som skulle ha städat och lagat mat till mig när jag kom hem efter jobbet.

Men nu har jag ju inte det, tyvärr så de är väl bara att styra upp de här hemma. Vet inte riktigt va jag ska börja...


Jaja hur går planerna för nyår? Dom går sakta men säkert framåt det är riktigt skönt att jag är ledig på nyårsafton då kan jag ta tag i saker o ting!


Plikten kallar...


Mvh Macke   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ger du mig kärlek, ger jag dig en ren lägenhet!

2008-12-29 @ 21:32:29
Postat av: Macke

Hur ska jag kunna de när du inte skriver vem du är? Jag tror de är Kråkan... eller Boman men jag är ledsen grabbar jag är inte..... som ni

2008-12-30 @ 07:40:14
URL: http://markusodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering här tycker jag!

2009-01-02 @ 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0