27 Augusti

Heej


I natt hade jag en jävligt kostig dröm.. jag drömde att Jag, Elin, Tessan, Stor Böck, Yohanna och några till satt och knarkade! Sen vaknade jag till och tänkte: Nee va har vi gjort... jag måste ha drömt. Sen gick jag in ett läge mellan sova, vaken och medvetslös för jag tog fram mobilen och "tittade" på bilder på oss när vi satt och knarkade. Jag tänkte NEJ de är sant och jag som ska upp om några timmar?! Hahaha!

  

Igår var jag ledig så jag käkade frukost hemma hos Böcka sen drog vi ner på stan och "grejade" lite. Efter det så ringde Kenta Bärs och frågade om vi skulle lira tvspel och de tackar man ju inte nej till.

På eftermiddagen så gav jag mig ut med min far och sköt lerduvor, de är inte helt lätt att träffa den där lilla talriken. Men de va jävligt roligt!

Hemma hos mig satt Böcka och Kenta och spelade tvspel, jag köpte med mig tre pizzor som vi slängde i oss på ungefär 14,6 sekunder.


Idag skulle jag ha städat, men jag säger som Erik: Citat: Jag va såå JÄVLA trött!


Men ha de bra!

Så hörs vi!

Mvh Zlatan! Haha! Zlatan eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0