12 Augusti

Äntligen orkar jag skriv lite i min blogg!

Jag kom tillbaka till Jobbet i måndags, och man vänjer av sig ganska så snabbt med att gå upp klockan 6 på morgonen! Jag har varit riktigt trött dem här två dagarna!

Men hur har semestern varit då Macke?

Jo tackar som frågar! Den har varit helt okej! Efter en sväng på krogen i lördags så kom mina föräldrar och hämtade 0600 på Söndagsmorgonen! Då va de en viss Markus Odin Johansson som var ganska så sliten, men de var det värt!
Veckan började med regn, men slutet mot veckan så var det helt okej väder faktiskt!

Så jag, Malek och Farsan va och fiskade lite!


Jag, Johan, Gustav och Lill Böck va också och fiskade men då var det betydligt sämre väder!


En Bärs på sjön är ju aldrig fel...


Det fanns fler som njöt av att vara ledig.. Men Lukas har ju de alltid så här bra!

Som vanligt så är Kräftskivan och Kräftfisket en av sommarens absoluta höjdpunkter! Men fisket gick så där kan man säga ingen vidare fångst, men som tur va så hade Farsan köpt lite extra kräftor!

Kräftskivan då?
Jo de va de bästa hittills, vi var hela 24 Personer på den och så var det ju Tio årsjubileum inte dåligt!


Men för vissa så blev festligheterna lite för mycket! Haha!


Mvh Markus

Kommentarer
Postat av: ...

fyfan va kallt de ser ut på bilden när det regnar!

2008-08-17 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0