7 April

Heej


Här kommer ett inlägg, några dagar försenat men ändå!

I Fredags så jobbade jag till fem, sen va det bråttom hem hade en del grejer att styra upp, bland annat städa och så. Men effektiv som man är, så han jag även med att springa en runda! Sprang förbi Halvars, där var delar av ligan och käkade glass men, jag var ju så duktig och va ute och sprang och att så det blev ingen glass för mig!


Senare på kvällen blev det bio, vi så Öga fast på Engelska The Eye stavades så?

Att gå på skräckfilm men Markus Odin Johansson det är något alla borde göra innan dem dör kan jag säga.. det var en scen där det var en stol som röde på sig, och då skrek jag till så högt att hela biosalongen började skratta! Haha!


Efter bion så åkte jag hem och sov för jag skulle ju upp och jobba klockan 0600, alltid lika trevligt att gå upp så tidigt en Lördag.


Jag jobbade till 13 tiden ungefär sen begav jag mig till systembolaget och köpte på mig lite bärs, sen åkte jag hem satt helt själv och såg på Man. City - Chelsea då mår man som bäst när det är så. Lagom till matchens slut kom Lill Böck, vi körde straffar på NHL08 bäst av 7 omgångar och jag vann med 4-3 så nu är jag faktiskt bättre än dig Lill Böck!


Ungefär vid klockan 19.00 drog vi hem till Stor Böck där var resten av alla missanpassade, lätt alkoliserade människorna.
image104

Den här bilden förklarar ganska bra hur kvällen va, något suddig om man säger så. Dem två lirarna på bilden är inte helt nyktra, och han som håller i kameran har kanske tagit en eller två klunkar öl!


Kvällen fortsatte i ett rasande tempo och ölen flödade kan man säga!

Har lite dålig koll på va klockan var men vi kom till Otten i alla fall, gick in dominerade blev hungriga och drog till max!


Och på Max där var det mer raj raj en vanligt kan man säga det var massa nysvenskar som höll på att bråka, dem slog och sparka på en kille som låg ner! Men det lugnade ner sig efter ett tag. Och när jag ska sätta mig ner på min stol igen, hade bara ställt mig upp för att kolla vad som hände, jag var inte med och vevade!!!


Sätter mig ner och säger: Jävla svartskallar och skarkar lite lätt på huvudet...

Efter en stund kommer det fram en vakt med utländskhärkomst till mig och frågar va jag sa: Jag svarar ärlig som jag är: Jävla svartskallar..

Vakten frågar igen va sa du?

Jag svarar jag sa: Jävla svartskallar, sen trycker han ner mig i Tottes knä som är en polare till mig som utländsk ursprung, Totte säger att jag är lugn men vakten ger sig inte!

Jag frågar vakten: Får jag ställa mig upp?

Hör inte vad han svarar!

Jag frågar ska du käka upp mig eller? Haha

Vakten svarar jag ska käka upp dig jävla Svenne!

Sen får jag resa på mig i alla fall, säger åt vakten att han är ett jätte bra föredöme och går där

ifrån! Haha!


Jag tycker inte att jag har gjort något fel.. vi satt och skämtade vi bordet och hade jätte roligt, jag är verkligen inte rasist om nu någon trodde de! Känner många invandrare och dem är hur sköna som helst!

Men den där vakten vill bara ha igång bråk..

Jaja nog om detta!


Efter Max så drog jag och Hurra och Lill Böck hem till mig, vi sätter oss bak i taxin alla tre och Hurra börja hosta som fan, då säger han att han hostar penisar!!! Jag och Lill Böck och till och med taxichauffören börjar as garva! Han menar att han hade ätit penismakaroner! Men då säger man fan inte så?! Så jävla dum! Hahahahaha!


Vi somnade som tre små grisar när vi kom hem! Dagen efter gjorde vi inte så mycket, tog en pizza och lite så!


Och jag kom nästan precis hem från jobbet, ska duscha och göra mig i ordning för ikväll blir det LHC - Hv71 Fyfan va trevligt!


Ha det gött!

Så hörs vi!


Mvh Markus  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0