4 April

Heej idag har jag haft Jouren på maxi alltid lika trevligt.. På vägen hem lyssnade jag på den här låten:
Min dagbok, den blev stulen
Dom skrattar åt mig nu
Internet, gör mig känd
Dom laddar ner mig fil för fil

Så dum som jag är
Kan jag inte förstå
Hur jag ska bära mig åt
För allt blir fel
Och nu vet alla om
Vad jag sa till dig
Och nu vet alla om
Vad du sa
Vad du sa

För du är med sidan 3
Och fram till 42
Ett citat, det du sa
Var elakt men så uppenbart

Så simpel som jag är
Kan jag inte förstå
Hur jag ska bära mig åt
För allt blir fel
Och hur du ser på mig
Stämmer ganska bra
Med hur jag ser på mig

Vapnet - Kalla mig!
Riktigt bra!

PS. HV71 klara för FINAL! Gud va skönt!

Dags att sova, ska vara på Världens bästa Maxibutik 0700 i morgon!

Sov gott mvh Mackan!

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Var det du som cyklade förbi mig i förmiddags?

2008-04-03 @ 22:50:01
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Määd

Kul att kunna läsa om dig här :) Haha! Som sagt , chilla lugnt ikväll med spriten och så syns på vi måndag.. du vet var jag finns ^^ Kramar

2008-04-05 @ 18:50:41
URL: http://tigerdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0