28 April

Heej

Idag har jag jobbat! Ovanligt va? På Jobbet fick jag ett sms av Lill Böck där han frågade om nån va sugen på att se IFK - Örebro på parken, och med tanke på att han har gått och kärat ner sig så är det väl bäst att passa på! Haha ne jag bara skojja!
Men som sagt vi drog och såg Peking i allafall!
image145
Det roligast som hände denna extremt tråkiga 0-0 match var att helt plötsligt började dem vattna planen, men förutom det kan man säga att Jag Lill Böck, Hurra, Hassel la 90 minuter av våra meningslösa liv på ren skit! haha
image146
Haha skapliga Gosssar!

Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: anna

haha vilken jävla tråkig match!! nu har du min adress va!? puss

2008-04-28 @ 22:15:54
URL: http://lindberganna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0