27 April

Heej


Då va det Söndag igen!

Och igår var det Lördag, och det betyder som vanligt fest. Festen skulle har varit hos Erik men han krökade på så hårt i Fredags så han lyckades styra av det för ANDRA gången! Så alla vilsna själar hamnade på Bergslagsgatan! (hemma hos mig)

Ja till en början så var jag själv och kollade på Chelsea - Man U Som Chelsea vann! Men 2-1 faaan va skönt ligan lever i alla högsta grad!


Lill Böck slutade 16.00 så han kom hit lagom till andra bärsen! Vi spelade som vanligt lite tv-spel och tro det eller ej men jag vann faktiskt en match, men sen plockade han ner mig på jorden igen, jag fattar inte att det ska var så svårt att vinna...

Vi fick även ett balkongragg det var Benny Benta Bergström som gled förbi med bågen!
image132
Wrooooooooom!
image133

Markus stod för groggarna och det kanske är pga av dem här som man mår som man gör i dag?

Det var inte samma tryck som det brukar vara på festerna hos mig, men det kanske berodde på att hälften var nyktra och vill åka hem och "se på film" ett annat ord för att åka hem och dra sig i struten.. borde jag sudda ut det där?

Jag säger bara så här.. Kommer du inte full så är du fel sänd, nyktra människor gör mig så nerstämde!  

  

Men vi som var på festen, tänkte såhär vi får dricka åt dem också, fast det kanske var mest Elin och Jag som tänkte så! Fulltank! Tack!

Elin valde att testa snus och det visade sig vara något för henne kan jag säga hon ville ha hela tiden sen, snus alltså! Haha va rolig du är Markus

Elin fick lite vad man kan kalla en nikotinkick men det är ju stabilt när man kan ligga på golvet och hålla i sig!
image137

Hahaha Jämt ska han hålla på vem släppte ut honom? Hahaha!
image138

Jaha JOJO det är så här det går till inne på "killtoan" Mmm bögporr! Två riktiga böcklingar kan jag säga!
image139

Stor Böck och Yohanna hittade kärleken, och se va glada dem blev! Haha!
image140

Frågan är hur många kameror ser Hurra och Jag?
image141

Och frågan är va jag koller efter nu? Haha

image142

Radiostyrda!

image143

Grabbar vill ni vara med på bild? Erik? Va det ett ja du försökte få fram? Han har faktiskt gjort framsteg på senaste tiden han vet vilken färg blå är!

image144

Jaha där sitter Elin och mår!


Det blev ett härligt avslut på Max som vanligt, och jag passade på att grisa lite extra, jag kommer inte ihåg så mycket hoppas igen annan gör det häller!

Tack för en riktigt trevlig Lördagskväll!


Ja så de va de, nu har jag kräkts färdigt så nu ska jag åka ner till Ica Maxi!


Mvh Zlatan 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0