17 April

Heeej

Jag kom nyss hem från Maxi!!! Gud va härligt! Det bästa är att jag måste börja 0600 i morgon! Pga av att Patrik är sjuk.. (tunn) haha!

Det bästa med att jobba på maxi.. eller ne inte det bästa men bland det bästa är att man hör en hel del roliga saker, jag tjuv lyssnade lite idag..

Grabb (15år) - Vafan måste vi köpa den där jucien?
Pappa - Ja gillar du inte den?
Grabben - Ne den smakar skit asså
Pappa Kliar sig i huvudet o säger - Jahaaa!
Grabben - Fattar inte att dem kan göra sån skit...
Pappa - Men den är ju jätte billig 3 för 12
Grabben - Köp skiten då men jag vill inte ha den!

Pappa - Okej! Vart är mamma?

Grabben - Vem fan bryr sig?

Pappa - Ska vi bara köpa mjölk?

Grabben - JAG ÄR LAKTOS FÖR HELVETE!!!!!!!!!!


Hahaha! folk asså! Fyfan så jävla kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I morgon blir det hockey! LHC - Hv71, trodde inte att jag skulle åka dit först men så blev det! Efter det ska Ögge och jag åka hem till honom ute i Rejmyre! Faaan va trevligt!

Men hoppas att jag inte är för sliten, jag har ju jobbat 13 timmar idag o i morgon jobbar jag 12 timmar! Men så är livet!
image114
Längtar redan efter mjölkarna.............

Mvh Markus



 


Kommentarer
Postat av: franka

Han är tillbaks

2008-04-17 @ 23:26:23
URL: http://franka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0