16 April

Heeeeeeeeeeeej

Idag städade jag min balkong och slängde allt skräp, bland annat hittade jag 21 tomma flak öl, det är i runda slängar 4000 kr, och då ska ni veta att jag röjde bort bland dem för inte SÅ länge sen (för låt mamma)

Jag pantade också en del, för pengarna köpte jag majblommer sjukt värt!

Ikväll så blir det hockey med Sebbe och Lill Böck! Och tro det eller ej men vi ska faktiskt ut till farsan och se den, för han bjuder på käk + att han vill visa upp sin nya tv som han har införskaffat sig...

Han säger att när man ser hockey på hans tv så blir det BÄTTRE än live... Men man ska komma ihåg att farsan är inte världens ärligaste människa heller!

I morgon blir det kneg, har jouren på ica maxi, så vill DU träffa mig så kom förbi mjölken, jag är där mellan 09:00 - 22:00 i morgon!
Härtligt välkomna!

Mvh Maxipojken

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

jag står uppställd bredvid mellanmjölken 08:55 imorgon då!

2008-04-17 @ 01:35:28
URL: http://www.youatemydog.se
Postat av: Elin

synd att det är snälla veckan, annars hade jag haft en sån klockren kommentar nu. får spara den helt enkelt.

2008-04-17 @ 12:24:06
URL: http://helny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0