12 December

Hej!

Kom precis hem från Maxi, har en jävla massa saker att styra med, ska damsuga och moppa golven.. men det går någ ganska fort om man skiter i att säda hörnorna.. för där är man ju aldrig ändå så det är ingen som lider för det. Men jag är i en liten tidspress också, för jag ska vara på gymmet om 35 minuter och jag måste byta om och så.. som vanligt ute i sista sekunden.. och det sjukaste av allt är att jag sitter här och skriver haha! Vilket CP!

Efter gymmet blir det Pizza, glögg och fotboll hemma hos mig tillsammans med Lill Böck, Benny, Licari och Krokarm det blir sjukt trevligt!

Men inte för mycket glögg för min del börjar 6 i morgon!

- I allt som rör sig, lyser eller låter finns ett batteri.... Som ska lämnas åter! -

Mvh Zlatan!

Kommentarer
Postat av: Leffe

haha din sjuka idiot :P
allt gör du i sissta sekunden :P
själv e man alltid ute i bra tid om du förstår vad ja menar LOL :D
HAHA.
puss på dej HAHA
sköt om dig

2007-12-16 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0